fbpx

חלוצי התעשייה 67, חיפה

בניין עצמאי

13,200 מ"ר | נגיש לנכים | חניון | שטחי פריקה, טעינה ואחסון

נכסים פנויים להשכרה

1200 מ"ר

קומת קרקע
מסחר ותצוגה

850 מ"ר

קומת קרקע
מסחר ותצוגה

350 מ"ר

קומת קרקע
מסחר ותצוגה

בסביבת המתחם:

באזור:

איסי מרדלר

מנהל התקשרויות ושיווק

השאירו לנו פרטים וניצור איתכם קשר

על הבניין

בניין עצמאי בחלוצי התעשיה 67 מפרץ חיפה, בשטח של כ- 15,000 מ"ר הבנוי על מגרש בגודל כ- 5.5 דונם, הכולל 200 מקומות חנייה.
לבניין שלוש קומות, ביניהן, קומת קרקע מסחרית המתפרסת על שטח של כ 3,000 מ"ר עם תקרה בגובה 5 מטר, וקומה נוספת בשטח של כ 3,900 מ"ר עם תקרה בגובה של 8 מטר.
רחוב חלוצי התעשיה מתחיל בצומת קריית אתא ומסתיים בחוף הים סמוך לנמל המפרץ.
האזור משרת את אוכלוסיית חיפה, הקריות, עכו ויוקנעם.
הבניין ממוקם בסמיכות גבוהה לנמל חיפה החדש, סמוך למתחם האחסנה והלוגיסטיקה של גב ים, בקרבת קניון חוצות המפרץ, ביג קריות, רחוב אח"י אילת, מתחם I Way, הבסיס הטכני של חיל האוויר ובכניסה הדרומית לקריית חיים.
הנכס מתאים למגוון רחב של שימושים:
מסחר וקמעונאות, תצוגות, לוגיסטיקה, אחסנה, תעשיה קטנה, אולמות אירועים, עסקים מתחום הקולינריה, המזון והמשקאות וכל סוגי המשרדים המחפשים שטח ייחודי.
הבניין יכול לתת מענה לשוכרים המחפשים שטח שיתאים למשרדים המשלבים תחת קורת גג אחת תעשיה, אחסנה ולוגיסטיקה. לשטח תיקרה גבוהה המעניקה אופציות תצוגה מגוונות וחלק תיפעולי עם גישה נוחה לאחסנה, כניסת סחורה וספקים.
שוכר עתידי שיבחר להיכנס לנכס ייהנה מגישה נוחה למבקרים, שפע של חניה, חלל מושקע בגמר פנים גבוה, תקרות גבוהות של 5 מטר היכולות לשמש כתצוגה, שטח גבוה ומרשים המעניק חווית לקוח ייחודית.

הנכס נמצא במיקום אסטרטגי קרוב לנמל חיפה, בסמוך לכבישים מרכזיים, המחברים את אזור חיפה והמפרץ לכל מקום בארץ, כביש 75, כביש 6 וכן גישה נוחה לכניסה למנהרות הכרמל ולתוך העיר חיפה.
תימורה תלווה את השוכרים העתידיים בכל שלבי התיכנון והאדריכלות שיותאמו לשוכר על פי צרכיו, וכן בתהליך השיפוץ המקיף עד לשלב הכניסה והתמקמות בנכס החדש.

גלריה

השאירו פרטים ומחלקת הנכסים תיצור קשר לתיאום סיור ושליחת תוכניות

איסי מרדלר

מנהל התקשרויות ושיווק

השאירו לנו פרטים וניצור איתכם קשר