fbpx

המלאכה 4-6, לוד

בניין משרדים ומסחר

24,300 מ"ר | נגיש לנכים | חניון | מיקום אסטרטגי סמוך לנתב"ג

נכסים פנויים להשכרה

בסביבת המתחם:

באזור:

איסי מרדלר

מנהל התקשרויות ושיווק

השאירו לנו פרטים וניצור איתכם קשר

על הבניין

שני בניינים עצמאיים צמודים באזור התעסוקה הצפוני של העיר לוד בשטח של כ – 24,300 מ"ר, הבנויים על מגרשים בגודל של כ 7.2 דונם וכוללים כ -300 מקומות חנייה בחניון תת קרקעי וחניון עילי.

אזור התעסוקה הצפוני של העיר לוד הינו אחד מאזורי התעסוקה המובילים במרכז הארץ, ממוקם על כביש 40 בצמידות לכבישים 1 ו 6 לצפון הארץ ולדרומה, מרחק 5 דקות נסיעה מנמל התעופה בן גוריון 15 דקות נסיעה מת"א ו 30 דקות נסיעה מירושלים.
הבניין מתוחזק ומטופל ברמה גבוהה מאוד, על ידי צוות מסור וותיק, ברמת גמר מעולה, מכיל גדלים שונים של יחידות מוכנות להשכרה מיידית, החל ממשרדים אינטימיים בגודל של 50 מ"ר ועד משרדים גדולים יותר של 550 מ"ר לחברות שצריכות שטח נרחב.
כמו כן, בבניין ישנה קומת קרקע היכולה להתאים לחברות שצריכות שטחי אחסנה ומשרדים הכל תחת קורת גג אחת, אפשרות מתאימה גם לחברות עם צרכי תעשיה קטנה.
במהלך 2024, יפתח בגג של המלאכה 4,Roof Top לרווחת הדיירים, שיהווה מתחם פנאי עם אפשרויות לאירועים עיסקיים קטנים, מפגשים חברתיים, מפגשי נטוורקינג ועוד.
הוורסטיליות של הבניין מייצרת תמהיל מיוחד של שוכרים, החל מחברות הצריכות סמיכות גבוהה לנתב"ג ולסביבה כמו חברות קארגו, שילוח, עמילות מכס ועוד, וכלה בחברות טכנולוגיות ואירגונים חברתיים, מגזר שלישי וכו'.
כל אלו, מייצרים בבניין קהילה פנימית חזקה, פועמת, המאפשרת עבודה מקדמת עם שיתופי פעולה רבים, ו- Co Working.
תימורה תלווה את השוכרים העתידיים בכל שלבי התיכנון והאדריכלות שיותאמו לשוכר על פי צרכיו, וכן בתהליך השיפוץ המקיף עד לשלב הכניסה והתמקמות בנכס החדש.

גלריה

השאירו פרטים ומחלקת הנכסים תיצור קשר לתיאום סיור ושליחת תוכניות

איסי מרדלר

מנהל התקשרויות ושיווק

השאירו לנו פרטים וניצור איתכם קשר